All Categories

News

Tu sì quì: Home> News

AD per Happy Fireworks apparsu in Times Square, New York, USA

Tempu: 2023-10-07 Visite: 66

Ricertamenti, u logu giganti di HAPPY FIREWORKS apparsu spessu nantu à u grande schermu AD in Times Square in New York, attraendu l'attenzione di innumerevoli turisti. Questu hè ancu a prima marca pirotecnica cinese in Times Square!

Times Square hè u distrittu più prusperu in i Stati Uniti, chì hè ancu cunnisciutu com'è "crucivia di u mondu", induve l'edificazioni è i cartelloni sò diventati un simbulu di New York, è hè diventatu un locu indispensabile per cumpete. assai beni di lussu internaziunali è cumpagnie di punta per prumove e so marche.

111

I PUBLICIDAD di HAPPY FIREWORKS sò stati annunziati nantu à una schermu larga di 30 metri à l'angulu di Broadway è Seventh Avenue, unu di i più grandi in Times Square. In Manhattan, u centru cummerciale di u mondu, i marchi chinesi anu annunziatu à a ghjente di u mondu chì "Happy Moments, Happy Fireworks", è parechji turisti eranu impressiunati da stu slogan.

22

Inoltre, u Logo di "Honey Boom", a marca d'oltremare di HAPPY FIREWORKS, hè ancu sbarcatu nantu à stu grande schermu à u stessu tempu, chì hè ancu a marca principale di HAPPY FIREWORKS in i Stati Uniti, è l'ape di miele attraente. u logu face chì parechji cunsumatori si sentenu familiari!

HAPPY FIREWORKS hè stata fundata in u 1986, hè una impresa prufessiunale, specializata in a ricerca è u sviluppu di fuochi d'artificiu, a produzzione, a vendita è a visualizazione di spettaculi, è hè stata premiata parechji onori cum'è "China fireworks Top 10", Fireworks Top 100", "Fireworks intangible". imprese di prutezzione di u patrimoniu culturale", "Branding Award", "Pioneer of fireworks standard". Cum'è una di l'imprese principali in l'industria pirotecnica, HAPPY FIREWORKS hè impegnata à "stabilisce u benchmark di l'industria è casting a marca mundiale", è i prudutti sò venduti bè in quasi 30 pruvince in Cina è più di 30 paesi in Europa, America, Asia, Oceania.