All Categories

News

Tu sì quì: Home> News

Felice focu d'artificiu à a NFA in i Stati Uniti

Tempu: 2023-10-27 Visite: 67

Ricertamenti, Happy Fireworks hà participatu à u 2023 The National Fireworks Association (NFA) in Indiana, America è hà visitatu i clienti cooperativi in ​​i Stati Uniti, chì hà guadagnatu assai!

A NFA hè stata fundata in u 1995, è hà più di 1,200 membri. L'NFA furnisce un foru per i pruduttori, i distributori, l'espositori è u publicu chì piace usà u focu d'artificiu per u scambiu è a diffusione di a cunniscenza è a prumuzione positiva di l'industria pirotecnica in una manera ghjusta è equitativa. L'EXPO d'Autunnu hè a più grande in l'America di u Nordu per i fuochi d'artificiu è hè custituita da una seria di avvenimenti chì includenu esibizioni, cunferenze, mostra di mostra è scambii tecnichi.

1696666715660538

Cum'è u rapprisentante di i fabbricanti di fuochi d'artificiu di China, Happy Fireworks hà participatu à a NFA per parechje volte. Questa volta, a squadra felice hà discututu a tendenza di u sviluppu di u mercatu di pirotecni, u sviluppu di novi prudutti è i normi tecnichi cù grossisti, rivenditori è squadre di mostra da i Stati Uniti, u Brasile, u Messicu è altri paesi. Semu impegnati à portà l'ultime tecnulugia è effetti da a Cina à i nostri omologhi in l'Americhe, è cuntinuemu à esse impegnati à mustrà u fascinu di i fuochi d'artificiu cinese à u mondu. Inoltre, durante l'esposizione, i fuochi d'artificiu felici anu purtatu ancu una maravigliosa "Asky magic show", chì era amatu è elogiatu da parechji spettatori!

图片 3

Dopu à a mostra, a squadra Happy hà visitatu ancu un numeru di clienti è punti di vendita è negoziazioni cummerciale per approfondisce a cunniscenza di u mercatu di u terminal, in modu di prumove l'innuvazione di produzzione front-end. Duranti stu periodu, publicità giganti per Happy Fireworks apparsu ancu spessu in Times Square in New York, cù loghi giganti di "Happy Fireworks" è "Honey Boom" apparsu nantu à a schermu oversized. Cum'è a prima cumpagnia pirotecnica cinese à imbarcà in Times Square, l'influenza di a marca hè stata rinfurzata.